01 September 2011

RAYA OH YEAH!

As-salam semua :)
Selamat Hari Raya Eid ul-Fitr MZB
kepada semua umat Islam di seluruh dunia yang menyambutnya
dan kepada kawan-kawan aku yang macho & cantik tu
Jangan lupa raya rumah & ziarah aku! Hikhik



Yeah! Raya pertama & kedua aku tahun ni agak happening & unstoppable
Biasalah bermaaf-maafan, ziarah-menziarahi, kolek duit raya Hahaha
Walaupun aku agak diam & melayan sahaja DVD dekat Samsung 65" 3D LED TV (penipu besar)
Tapi duit raya aku tahun ni banyak Hehehe
Duit raya aku tahun ni? Ehem ehem tolak hutang sana tolak hutang sini
Haaa ada baki 50! Ahai bersyukur je lah dengan 50 tu Sobsob :'(
Ingat ye acik-acik (nakal+kecik) guna duit raya ke jalan yang betul
dan yang paling penting jangan membazir! Membazirkan amalan syaiton!
Nasihat daripada budak kecik kepada budak kecik Hahaha


Sorry, post pasal raya tak banyak sangat tulis
Jadi korang dengan senangnya hanya perlu scroll slowly ke bawah
Play the video & lihat gambar-gambar yang aku dah sediakan 
dengan hati yang tenang


Dekat bawah ni ada satu video yang pointless berkenaan dengan Hari Raya di rumah aku
Yeah! Ruih-rendah/huru-hara/kecoh tu wajib ada
Mungkin dalam video ni tak nampak sangat kot
Tapi entahlah 
aku yang berada dalam situasi sebenar & aku je yang tau macam mana riuh dia
Sebenarnya aku ada niat nak edit sikit video ni masukkan lagu Raya Oh Yeah - Yuna
Tapi tak jadi! Apa lagi aku terus putus asa lah Hahaha
Jadi ni video original,fresh, non-edit & baek punyer dari Dafi! Hahaha
Kalau korang nak skip terus tengok gambar raya ada dekat bawah video
So enjoylah heh! Hehe peace ^^
This is best bro!




Amminuddin's Family



Nor Hayati's Family



Salehuddin's Family


Super Junior


Wonder Girls


Salehuddin's kids


Nor Hayati's Kids



Bergabung & Meletup!




Hehehe that's all for Syawal bulan istimewa untuk tahun ni ^^
Untuk pengetahuan korang sepupu aku semua acik-acik lagi
Tapi dorang semakin omel & encem eh macam abang dia! Hahahaha
Kalau korang ada gambar raya yang di-share dengan aku
Boleh bagi link dekat chat sebelah kanan hang tu
atau tinggalkan comment berserta link raya korang tu dalam post ni
Hehehe nak pergi mengeteh
4 last words from me

I love my family!
Boo Yeah!



p/s : All pictures credit to Mohamed Amminuddin & Nor Hayati


Ello ello! Thank you for reading my blog :)

0 Comments:

©2010-2011 khenobukhaleq.blogspot.com. All Rights Reserved.