27 August 2011

I'M COMING HOME

GOOD NEWS



Dah tengok atas ni? Mesti tengok
Yea yea! My oshem ayah dapat balik JB
untuk Syawal pertama untuk tahun ni
Yes, aku lah orang paling happy sekarang ni!
Anak mana yang tak happy dapat sambut Hari Raya with his father kan?
Hahahaha
Seperti yang sedia maklum dekat atas tu
sekejab saje lagi dia akan pergi terminal bas Puduraya yang baru di-upgrade & beroperasi
InsyaAllah around 11p.m sampai JB kalau tak jam?

"Ya Allah tolonglah selamatkan perjalanan pergi & balik ayahku ini"
Anak mana tak sayangkan bapak dia
& bapak mana tak sayangkan anak dia
Kan?


BAD NEWS


And tahun ni jugak raya aku kureng sikit
Sebab raya ke-8 dah start trial for my SPM
Raya ke-8 beb?! Kau ada?
Hahaha
Tak silap aku nak sekolah ni budak budak form 1 2 4 pun ada ujian bulanan?
Hahaha serve you right!
Tapi kita semua tak boleh nak enjoy gombiro sangat lah kan?
Habis trial 3 minggu tu je raya pun dah habis :(
Ya Allah, rasa betul kehilangan 3 minggu yang aku selalu manfaatkan
Kalau aku cerita lebih pun bukan boleh buat trial start lambat kan?
So, ok aku stop sampai sini!
Hahaha




InsyaAllah blog ini akan diserikan dengan gambar gambar raya yang mengarot!
Hahahaha
Sebab Aidilfitri tahun ni akan disambut dengan gombiro dengan sanak-sedara
Tahun ni ramai sedara balik! Mesti meriah punyalah!
So last from me,
Teruskan berpuasa untuk 2 hari ni!

dan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN!
Assalamualaikum :3


Ello ello! Thank you for reading my blog :)

0 Comments:

©2010-2011 khenobukhaleq.blogspot.com. All Rights Reserved.