31 July 2011

TANAH TUMPAH DARAHKU

Assalamualaikum & selamat pagi
 Maaf kerana ketidak-update-an blog ini
Saya terlalu sibuk mengulangkaji pelajaran sehingga tiada masa
untuk duduk di hadapan computer dan menyentuh keyboard saya
OHOHOHO


Khamis lepas aku Pudin Aqil & Daus yang datang 2nd half
pergi tengok bola dekat kedai abang
Milo Ais tak godak dia tetap jadi pilihan aku masa tu
Aku rasa kalau minum 2 gelas tu
Tak kaki kiri kau kena potong, kaki kanan kau kena potong


Berbalik kepada topik asal
First game Harimau Malaya kena tibai 5-3
Ni semua salah keeper --> Sabrinee Alawi
Ok semua tunding jari dekat dia sekarang please

Aku harap sangat second game Malaysia kasi sapu habis dekat Singapore
sebab main tempat sendiri tapi 1-1 je yang mampu
Agak agak korang lah
Kalau Khairul Fahmi Che Mat tak main untuk second game
Berapa agak agak Malaysia kena belasah dengan Singapore?


Aggregate for the hole is game 6-4
Not bad at all
Malaysia's players, you all already show a good perfomance for the both game
Keep up a good work TIGERS!
Next time, jumpa Singa lagi baham habis habis



LIPATAN MAUT YANG AGAK MENGELIBASSSS
|
|
|
v




HAHAHAHAHAHAHAHA!
Aku rasa aku sorang je ketawa bila tengok balik dialog atas ni
Idea ni aku dapat dari kawan aku
Thank you Abang Udin
kau lah sumber inspirasi aku :*
Let's see his previous post about the first game

>> Malaysia Ftw <<

Tak lupa, ada juga artis wanita kita sendiri yang support Malaysia team
macam...


Nora Danish & sahabat



Lisa Surahani & ke"ngaum"nya


That's all for today
Selamat menyambut bulan Ramadhan al-Mubarak kepada semua Islam yang wajib berpuasa esok
Peace yaww! :D


Ello ello! Thank you for reading my blog :)

1 Comments:

peace289 said...

no 4 tu singepore ke endon??? hhahaa

©2010-2011 khenobukhaleq.blogspot.com. All Rights Reserved.