03 June 2011

Lawatan Ilmiah Kelab FormulaOne™ ke Kuala Lumpur 2011

Assalamualaikum followers & kawan kawan semua :DD
Minta maaf kerana sudah lama tak berupdate
Bukan sebab busy TAPI sebab malas , tu je Ahahaha
Ini hari aku kasi update kasi buka mata lu orang yang aku masih ada dalam blogger ni
Let's start the journey of the story !
Boo yeah ! Ooo yeah ! :]

Dari title pun dah boleh tau aku pergi mana jadi aku tanak ulang lagi aku pergi mana Hahaha

Disebabkan malas aku ni ada lagi jadi setiap perhentian aku jelaskan sikit sikit je
So mari kita enjoy ^__^


30 MAY

*Hai @Tira Hello @Zana

Hahahaha gambar first dah muka dorang . Ahhh lantaklah , dalam blog Zana dia kata dalam bas panas tapi kau tengok sendiri muka dorang nampak macam dalam kepanasan ke ? Happy ceria semacam jekan dorang ni kalau dah bergambar Ahahah :D


@Nurzana Hamid , @Nur Asyiqin , @Ashila Rubaie

Okay aku nak bagitau yang Trip ke KL ni penuh dengan STOP je . Baru jalan ni dah berhenti ada orang minta STOP nak torkoncing Ahaha macam macam kan ? :D
Gambar kat atas ni dekat Perhentian Machap


In this photo : @Imran  @Cikgu Zamsari @Pudin @Arip @Ishaq @Farishh @Aqil

@Cikgu Razi @Cikgu Hayati @Cikgu Ann


Gambar last tu mana aku pergi ? Tak silap aku duduk elok diam je tapi aku tak ada ? Hua aku dah jadi AZHARRR ! XD
Semua gambar kat atas ni kiteorang dekat Malaysian Institute Nuclear Technology ( MINT )
Dengar ceramah , ahhh kepala jembut ngantuk

@Apis Ajis and me
@Arip Dol and me
@Safiuddin Ismail and Tauke #apepuntakboleh



Okay tempat ni bosan gila pada untuk orang jenis macam aku Hazeeq Naqib Apis Nabil yang jenis tanak amik tahu ape tu Nuclear Hahaha sorry to say that cikgu cikgu :DD
Seperti yang sedia maklum gambar reramai dekat atas nama dia MINTec-Sinagama


@Cikgu Razi @Cikgu Zamsari
@Cikgu Ann Othman

Hahaha dalam jadual lawatan tulis aktiviti berkumpulan --> pembentangan tentang lawatan ke MINT
Tapi kenapa pergi I-city Hahaha korang nampak ? Cikgu yang buat lawatan sendiri pun tak ikut jadual 
Cikgu cikgu yang bertanggungjawab uruskan kiteorang


31 MAY


Pak Ad & @Hazeeq Razie



@Ishaq Raqeen @Safiuddin Ismail @Arif Abdullah

Subang Airport - Oyeaah tempat harini pergi best banyak dari tempat semalamnya . Dekat sini aku belajar macam macam . Contohnya cara cara turun dari kapal terbang dengan selamat kalau berlaku kecemasan , kepentingan MAS aerospace engineering dalam industri kita & macam mana enjin kapal terbang berfungsi :DD
Tak boleh cerita lebih nanti korang yang tak pernah pergi tu nanti pergi tempat ni dah tak syok Ahah


Kan ? Aku dah cakap bosan sikit kan gambar gambar ni . Kiteorang tahun ni last ikut lawatan ni semua , gambar kasi amik lebih sikitlah Zana

Gambar kat atas tu aku dengan @Arif Abdullah . Sepanjang dekat Mid Valley , Kuala Lumpur aku dengan dia . Pergi mana mana dengan dia je Haha tak ke bosan namanya ? Hahahaha
Sampai ke hari Rabu aku dengan Arip juga . Yeaah we're "sedara" & macam tulah sedara meluangkan masa bersama sama Hahaha
Hari rabu : Hai FH hai NH #INEVERFORGOTTHATMOMENT


Kiteorang tak ada cam masa trip jadi semua gambar ni curi dari album orang
Hahahaha sorry , all the pictures above is credit to @Nurzana Hamid & @Syazmeer Arrafi
Abang @Luqmanul Hakeem cepatlah upload gambar kiteorang


Ello ello! Thank you for reading my blog :)

2 Comments:

Nesayang said...

aku mcm ada crush dgn sorang kawan kau dlm byk byk gmba ni je hihihihihihih

mohamedkhaliqamminuddin said...

@Nesayang
aku rasa aku mcm tau je ape hahahahahaha untunglah dia :p

©2010-2011 khenobukhaleq.blogspot.com. All Rights Reserved.