18 February 2011

WEEKEND

Esok hari Sabtu teringat zaman zaman kegemilangan aku dulu mase kecik kecik selalu mengadap kartun >-<
Dah tua tua ni kalau aku  masih ngadap kartun lagi tak tahu lah ape jadi masa depan aku hikhik

Cerita pasal kartun sah sah setiap orang mesti ada kartun kegemaran sendiri mase kecik kecik . KAN ? Dah kenape kecik kecik 2 3 tahun nak ngadap Forum Perdana . Aku yakin anak Dr . Fadzilah Kamsah pun aku rase kecik kecik ngadap kartun macam kite .

WACAAAA ! Nilah antara kartun kegemaran aku mase kecik . Nah ,

TMNT

Raphael   |  Michelangelo  |  Donatello  |  Leonardo

  • Kecik kecik comellah tenguk kartun . Tua tua lulu sane sini kepebende ? HAHA
  • Apa barang tenguk kartun warna warni ni lagi . Tenguk yang warne BIRU tu je sudah . Baru ada samok LOL


Ello ello! Thank you for reading my blog :)

0 Comments:

©2010-2011 khenobukhaleq.blogspot.com. All Rights Reserved.