13 February 2011

LARIAN MAHKOTA

Hari ni memang best tapi penat , sebab ape ? Banyak berayau & bejalan dari belari rasenye . Tapi tape lah enjoy ape kan :)
Walaupun aku shortcut , tapi aku peduli ape kan ? Hakhak . Aku lari betul betul yee . Kire kire balik Top Half jugak la kot dari 15000 pelajar . Nilah antara waktu kegemilangan mase sampai Dataran .


FUUUUUHHH :)


Ajib , Happy Birthday ~ Larian ni hadiah hari jadi kau drpd aku :)
Macam siallah muke LOL ~_~
Ker Ling ni bukan main rancak lagi lompat dia . LING LING -'-


  • Kebanyakan gambar hari ni mulut aku semua mulut payung . Minta gayung 
  • Chop Naquib Osman mane haa ? lul .
  • Pessss , macam macam orang aku tenguk & jumpe mase tengah lari tu. Nak tau ? Biar akusorang je la yang tau :]


Ello ello! Thank you for reading my blog :)

0 Comments:

©2010-2011 khenobukhaleq.blogspot.com. All Rights Reserved.