13 February 2011

11 FEB 1994




Hai Birthday Boy , Muhammad Razif Bin Abd . Razak HAHA
Happy Birthday Razif / Ajib / Rajip yang ke - 17 . Sory lambat lambat lambat post wish .
Sory la ta ada hadiah tapi ni je kot aku mampu bagi kat kau . Dapat sikit pun jadi la kan Jib ? Tape nati aku belanje kau AIR ABANG ZAM . Ape AIR ABBA ? Haa bole HAHA
Perhhh da bole amik lesen kerete . Dia bebual mase kat sekola petang tu jugak dia na amik HAHA
Walaupun perangai kau ni agak menyeramkan kadang kadang tapi aku suke ! :]
Mood kau bole tahan jugak kadang kadang . SEJUK~ HAHA
Tahun ni SPM , aku tenguk kau banyak da berubah . Bile aku na berubah ? :( Time sukan jugak kau ta berubah tapi aku suke ! :]
Jib , kite same same dapat result SPM baik je suda . Aku pun na cube berubah ni HEHE


Lagu untukmu kawan :


Allah selamatkan kamu ,
Allah selamatkan kamu ,                     
Allah selamatkan Muhd Razif Abd Razak ,                   
Allah selamatkan kamu ~


Ello ello! Thank you for reading my blog :)

0 Comments:

©2010-2011 khenobukhaleq.blogspot.com. All Rights Reserved.