08 March 2012

WoW

Selamat pagi dan good morning!
Hi im back! *piggy sound*
Eh haramlah... Bunyi je bukan aku sentuh pun hahaha
Sebenarnya aku saje je nak update setelah beberapa "hari" tak update
Mendalam maksud "hari" tu hahaha
Aku tau pagi pagi ni masa paling amat sangat terlalu sesuai nak update
Sbb olang olang tak bangun daripada tidur lagi tgh syiok berbantalkan bantal
So senanglah aku nak menaip dgn pantas tanpa sebarang ganguan dari sesiapa
Hahahahahaha

WoW?
Amende yg tetiba post title WoW pagi pagi ni kalid?
WoW tu World of Warcraft
"Mcm boring mcm ngarot mcm ba je post kau ni.... Kiteolang tak faham"
Lu olang jangan cepat bagi conclusion
Ni lah antara game online yang semakin hembus gile ba yang makin aku tak faham tapi aku nak main jugak sampai sekarang dan aku taktau kenapa
Hahahahahah

WoW ni sebenarnya sejenis spesies game yang kalau dah main mesti ketagih
Ceh yeke?
Tak percaya? Aku boleh buktikan
Utk olang yang suke merayau (dalam erti kata lain me-travel) memang suke main game yang sebegini rupa
Yela merayau suke hati kau nak pergi mane pun lepastu takde orang nak marah kau balik lambat lepastu FREE travel! *tapi dalam game jela* hahaha
Pukul, tibai, bantai, belasah, ketuk, tampar, gangbang binatang yang kau jumpe masa kau me-travel
Samok kottttt
Tapi malongnya game ni dah semakin mind-blown
Pehhhhh tak boleh layan
Jadi aku putuskan untuk bersara mulai harini
Tamat.


Ello ello! Thank you for reading my blog :)

0 Comments:

©2010-2011 khenobukhaleq.blogspot.com. All Rights Reserved.