18 April 2011

KP MANDI BENJO PART I

Sabtu , tanggal 16 bulan 4 2011 . Hari yang ditunggu oleh aku dan seluruh platun Kadet Polis lelaki / perempuan SSI . Kiteorang ade ape ? Kiteorang ade pertandingan kawad kaki peringkat daerah . Alaa yang kat tepi laut semalam tu . Yang datang tu je lah tau mane lokasi dia , macam mane best syok dia mase kat sane . Dan yang datang lambat dengan tak datang langsung tu , sory lah , korang memang rugi bapak lah tak tengok kiteorang kawad macam " banduan baru lepas keluar jail " semalam Hahahaha


Tira : OMG ! Kalid masuk kawad ?!
Zana : Kau tak sesuai dho masuk kawad

Nadh : Kawad macam hape je


Aku masuk kawad ni kate kate semangat yang korang bagi kat aku ?!
Hahahaha come on , ni kawad pertama aku or mungkin kawad terakhir aku yang boleh aku sumbang kat SSI , support lah sikit :3


Malas nak panjang lebar , bawah ni ade sedikit gambar gambar kiteorang " baru nak masuk penjara dan baru lepas keluar penjara "
Let's start !



Hahahhaha gambar kat atas ni aku tak boleh ingat ape motif aku dengan Nabil main rokok hancur jumpe tepi jalan pagi pagi tu . Maybe kiteorang frust bile dengar 22 orang pelertun lelaki SSI je yang boleh kawad pagi tu . Macam macam alasan lagi 11 orang tu bagi sebab tanak pergi kawad punye pasal
Takpe " biar tak ramai , asal perfect " Hahahaha


Pagi tu budak budak perempuan rancok bebenor pose sane sini amik gambar . Huhahuha takyah cerite lah , diaorang ni memang bising . Taulah camera banyak pagi tu, kalau ye pun ingatlah kawad tu , sikit pun jadilah

Terus terang aku Nabil Daus masuk kawad semua ni sebab kiteorang tahun last kat sekolah ni , nak markah koku lebih dan sebab nak pergi kem kadet polis je , bukan sebab kerelaan hati berkawad Hahahaha


Ello ello! Thank you for reading my blog :)

0 Comments:

©2010-2011 khenobukhaleq.blogspot.com. All Rights Reserved.