16 March 2011

3 HARI 2 MALAM

Lame dah kan aku tak upd blog
Mana dho aku pergi 3 hari ni ? Haaa tanye Tuan Rumah kesayangan kiteorang ni :)(:


Sabtu ,
Sory Nabil Pudin aku tak dapat join " Lady Night " malam tu . Ada hal sikit hari tu kihkih tapi aku jealous ah korang makan Mcb delivery tak ajak aku :(


Ahad ,
Yeaa wa datang rumah lu dengan megah tapi NBL PDN mano ?
Diaorang pergi MALAYSIAN HARDCORE MOSH WANTED PART IV 2011 yang dekat City Plaza sane . Dari ke petang sampai ke senje ke tengah malam korang tinggal aku berdua je dengan Naqib . Banyak betul berite berite panas dari jiran jiran sebelah terutama Ghandi . Pheeew malam tu kikitete ororang " Candle Dinner " je tak lebih HAHA makan makan sikit je lah berNgap


Ketibaan Yang Amat Paing Nabil Pudin tepat 1230 Pagi . Suup Nabil bukak pintu je aku terus peluk dia . Alang alang dah depan mate pulas 360 dia sikit :3


ME : Tolong kite Bang Bil , Naqib buat macam macam dengan kite harini
NBL : Jangan menangis wahai Kaleq Hensem , hero memang datang lambat

* Hanya rekaan semate mate tiada kene mengene dengan yang mati dan yang hidup


Pastu Pudin pulak masuk dengan muke bacin , aku malas nak kacau dia . Aku nak tutup pintu dah ni , Hazeeq ada lah weh , muke bole lebih kurang Pudin , jk :D
Laa , diaorang belum makan memang watefu lah . Jom pekene Restoren kawan lame 24 Jam hehheh


ISNIN ,
Dalam pukul 10 Pagi macam tu , brader kite kene gerak lah , kate ada hal kene balik Kluang <- Hazeeq Byebye :'(
Okay n1 si Nabil pagi pagi dah memekak buka rancangan ape tah . Yang penting ada unsur kekelingan lah rancangan tu . Kau bagus tidur je bil ;p
Tak ada ape sangat kiteorang buat haritu sebab memang semua penat nak puss . Bangun pun memang dah lambat " alaa biaselah bujang :3 "



Dota 2v2 NubS Leaver Lagger
☻ Counter Strike hanye Nabil je tau team dengan aku mcm mane HAHA
☻ Mandi __________ , teeeet rahsie 
☻ Sabor je lah kan


SELASE ,
Okay harini tinggal aku dengan Pudin je kat rumah Naqib . Nabil mane mari ? Alasan taik tak bole tidur satu hari lagi HAHA
Malam malam tu sebelum tidur adelah ce story sikit sikit , tak ada story sangat pun malam tu kot lOl
-> SKIP
Yesza kiteorang bangun macam biase matahari dah bawah kepale " alaa biaselah bujang :3 "

Pekene DOTA sikit kan pagi tu , tenguk bawah ni ape yang aku dapat kehkeh


GOSSH MEMANG WATEFU KAN ? GYRO IMBA LAH , RAMPAGE ! :D:D:D


Ending post ni best kan ? SEJOOOOK x)
Cuti sekolah 50 ringgit aku habis macam tu je sebab makan untuk 3 hari ni
Makan mengalahkan orang kaye
Tapi tak gemuk gemuk , mcam tu jugak :|
Tapi takpelah kiteorang Enjoy the day kan kengkawan ?
(:(:(: kihkih :):):)


N HERE IM BACK 

Ello ello! Thank you for reading my blog :)

0 Comments:

©2010-2011 khenobukhaleq.blogspot.com. All Rights Reserved.