15 February 2011

FOURSOMES

Background aku ade gayekan ? Tu je motif aku selain na tunjuk aku on skype HAHA


Siang siang bute ni apelah nak jadi kat aku ? Macam mane lah aku bole tefikir nak buat bende bodo jadah haram ni ? Walaupun agak yall jugak aku kene hari ni tapi aku rase seronok sebab dapat buat H tu senyum balik :] . Ahh pokimak betul , tu je mampu aku cakap bile diaorang banyak DM plus libatkan aku . Bersepakat ke ape sia kat FB sebelum on Skype ? Hakhak jatuh siaaa air muke aku * taK ada pun . Saje ceng .


Aku ajak extras geti kan nak main . Atul kerje reject je lah game kesukaan dia yang aku inv . Yang Pudin pulak blogging . H pulak on gune netbook .  Ahh kenelah tu aku syok sendiri berie berie inv korang dalam tu hakhak . Ohhh memang cb . Nilah yang petame & terakhir kite skype same same dalam satu group ' SIX ' tu . Lepas ni pegi mampus muke korang , aku tak nak ajak lagi :O


*Nak skype macam tadi buat la tapi aku tak na join , tu je haha .
*H banyak ngentan aku siaaaaaa harini . Tape lu standby .
*Sory la H mencarut lebih hari ni . Apa yang penting dia happy aku pun happy . FULLSTOP:]






Ello ello! Thank you for reading my blog :)

4 Comments:

hidayah A :) said...

tuwek tuwek kau .
buk gila DM ku dhooo
jom lah skype lagi . kesian dia HAHAHAH :)

mohamedkhaliqamminuddin said...

haha semua aku kene la ni ?
ok , na puas kan hati kau lagi . lai lai ci . harini lagi jom ?
aku ajak ahli baru . tenguk bole lyn ke ta HAHA

hidayah A :) said...

ouhh hahah *byk lah bukan buk
hikhik jgnlah buli aku T.T

mohamedkhaliqamminuddin said...

HAHA tape kite bole ajar ape .
jgn harok sangat

©2010-2011 khenobukhaleq.blogspot.com. All Rights Reserved.