30 June 2011

PRICE TAG FEVER

Heylo heylo heylo readers ^^
Sempena hari terakhir untuk bulan June ni
Aku nak post something yang boleh buat air liur meleleh menitik tak berhenti bila tengok
Aku tau lagu ni dah agak lama #LameAss
Dan ade yang dah pernah tengok /dengar
Aku cuma nak publish suara dorang yang mendayu dayu dekat blog aku
Jadi yang belum tengok / dah tengok tapi nak tengok lagi sekali lepastu nak replay balik
Haaaa dengan segala hormatnya dipersilakan


Yang atas ni penyanyi asal lagu Price Tag
Aku tak berupa suka sangat Jessie J sebab suara dia macam _______
Hahahaha rasa korang pun tau ape yang aku nak cakap macam mane kan ? Ok go
Dan yang dekat bawah ni Price Tag covered by Maddi Jane & Megan Nicole


She got super duper power awesome voice right ?
Ok aku betul ! Korang ? Ergh entahlah Hahaha
MJ , I'm always waiting for your new cover or your new own song ?
Let's see who far MJ ni boleh pergi
Goodluck dalam dunia hiburan
Btw ILY Maddi Jane :*


Ok yang ni suara pun cute muka pun cute kan ? Ok cute gile babas
Yeah lagi sekali aku betul buat kali ni Hahahahaha
MN is on the way in her new official song
For sure MN , I will be the first listener of your new song and music video

Dekat bawah ni aku nak tunjuk sedikit respon daripada my darling MN
Jadi yang susah sangat nak percaye tu tolonglah percaya untuk kali ni je
Hahahaha


Ni bukan kes nak menunjuk , ni sebab kes yang perlu dibanggakan && nak bgtau yang Megan Nicole sayang aku ketat ketat sebab tu dia reply wall post aku
Muahihi ^^
Lek lek ILYT more and more Megan Nicole :*


Babai JUNE
Heylo JULY



p/s : Price Tag FEVER ? K aku memang tengah demam & kepala but lah Kbye

Ello ello! Thank you for reading my blog :)

2 Comments:

Khai said...

MN ada buat lagu rocketeer n grenade kalo x silap aku. tp bunyi macam kureengggg sikit lah. Tapi dia cantik compare to MJ. Tapi aku ttp pilih Maddi Jane. She cute. Rolling in the deep and Jar of heart very awesome. I love her voice :D

p/s: just my opinion. Peace yoo!!

mohamedkhaliqamminuddin said...

@Khai
wahh aku dah catch-up dah semua lagu dorang ni . MN always top in my heart <3 Thanks

©2010-2011 khenobukhaleq.blogspot.com. All Rights Reserved.