05 March 2011

WOW

Im starting to miss my World Of Warcraft :\

One of the boss that hard to down in the Litch King patch

Ok harini aku cerite sikit pasal game ,
Yang dulu asal pergi cc je ,
Aku tak lepas buntut nak balik rumah ,
Yea ni game online yang famous jugak ,
Di kalangan jantan jantan seluruh dunia diluar sane ,
Perempuan pun ade main jugak tau ,
Gile pro * siap ade anak lagi -,-

Game online luas persahabatan ?
Yesza ade betul ape cakap ,
Player player dalam ni boleh buat kawan ,
Tapi dalam WOW je lah HAHA ,
Ade yang bawak sampai ke dunia sebenar dia punye HAROKSS ,
Tu yang aku tak suke -,-

Sejak duduk rumah ni * B3 - botakbudakbaik
Aku dah mule bosan sikit sikit ,
Sebab ape ? Tak ada kawan nak main DOTA ,
Semua nak belajar untuk SPM kan ,
Aku je tak berubah lagi T-T

_________________________________________________________________

WOOTWOOT

I miss my Kco & the Imba Donater Paladin , AMAL
I miss my Prowl :( and raiding for good gear LUL

i miss all my characters & friends in Wodnet
BUT
i didnt miss the fcking super slow shit Wodnet server 

_________________________________________________________________




 THE NEW PATCH IS SUPERB DUPER AWESOME
Hey World Of Warcraft here im back ><

Kepade player player yang masih main WOW lagi ,
Teruskan perjuangan anda 
&
Kalau sape yang baru nak start main game ni ,
Aku cadangkan jangan sebab patch baru ni ,
Pasti buat kau KEMAROKSS .


Ello ello! Thank you for reading my blog :)

0 Comments:

©2010-2011 khenobukhaleq.blogspot.com. All Rights Reserved.