18 March 2011

GTH YOU MOTHA FCKER

Hahahaha
Okay selame ni aku berdekakkan orang je kalau kene bende ni
Harini nice turn aku pulak
Sumpah lepas ni aku tak jejak kaki lagi kat nerake tu

Duduk rumah lagi selamat
Start dari harini aku nak terapkan ayat ni dalam hidup
" RUMAHKU SYURGAKU " :D


Hahahaha
Nak tau Si lahanat tu upd ape kat status aku ?


 " hye kwan2.......sejak kbelakangan ny sy cm tetarik dgan kaum sejenis.......any koment.......? "


Berpusu pusu orang menjawab repek ni
Yang menjawab tu TERIME KASIH
Hahahaha
Tak cukup dia tukar basic information aku , tulis bukan bukan
Lek lek ada lagi
Nilah satu satu nye aku tak delete
Bangge tak kau pukimak ?





Hahahaha
Yang paling aku paling tak boleh lupe dia comment gambar sape sape tah

" wow..........tajamnye tetek........... "
Harhar memang betul pun bile tenguk balik tapi bodoh sia jantan ni


Pengajaran untuk harini ,
☻ Kalau pergi cc tu jangan sekali sekali tick " keep me logged in "
☻ Ingat ingat lah sign out fuckbook kesayangan tu bila nak tinggalkan nerake tu



WA SELUT LU BAHAHA BUDUH


Ello ello! Thank you for reading my blog :)

0 Comments:

©2010-2011 khenobukhaleq.blogspot.com. All Rights Reserved.