05 February 2011

HAPPY CNY

Cuti cuti sekola ni memang lah best sebab tak yah pegi sekola ta yah belaja tak yah ngadap buku hari hari . Tapi bila fikir fikir balik tenguk cuti lagi satu hari , lusa da naik sekola . ' okay pembelajaran bermula ' grrr . Itu satu hal , lagi satu hal tenguk homework cuti sekola kebanyakan tak besentuh lagi . Perghhhh , dengan begabung meletup dengan homework yang tetangguh dari start sekola . Tapi ade la sikit aku jeling bilek jeling belik homework tu dari ta ada buat pape langsung kan ? LEK LUUUUU naik sekola lame lagi '--


Tahun ni SPM ke ? Kalau renung balik pijam celik pejam celik SPM lagi bape bulan je kot , mahai .  Aku tak ade perubahan lagi . Masih lagi macam dulu '-- . Haish , homework susa nak buat & belaja enta ke mane . Buku jangan cakap la , memang tak pena nak bace , tau nak main jee . Tapi aku peduli ape ? Hakhak ingat ingat SPM SPM SPM SPM SPM . Aku kene berubah dari sekarang ! Cakap je lebih .


Cuti ni aku pegang komsas je hari hari . Sebab ape ? Sebab aku suke menyalin . Wink wink c: Ape ingat salin tak bole jadi pandai pe ? Hari hari kat sekola pun nyalin je lah homework orang . Kadang kadang tak buat langsung , tu pun tak kesa . Awal awal start cuti , aku tekad nakjadi rajin sikit la kalau bole . Tapi apekah daya LELUUUUmenyebelahi aku . Sobsobs :(


Hari hari pun memang LELUUUUU . Goyang tangan kaki buntut semua lah . Memang dalam kepale otak aku ingat nak keluar je . Duit tak ada pun hikhik . Isnin keluar mano ? bando . PEKENE dulu nan kawan kawan , konon lah ade putusut ta ada pun . Last last kiteorg lepak mano ? bando . Nabil , Naqib , Pudin sampai ke ruma aku nak lepak . Uhhhhhh , memang macam macam aksi diaorg buat kat ruma tu . Tapi best lah tenguk kepale gile diaorg ni hakhak . Aku hanye mampu senyum :) & ketawe :D



SAY FUCK TO BOOK , HOMEWORKSCHOOL !
FUCK  YEAHHHHH !





* DONT BLAME THAT DOGGY BECAUSE IT'S ALL MY FAULT .




Ello ello! Thank you for reading my blog :)

0 Comments:

©2010-2011 khenobukhaleq.blogspot.com. All Rights Reserved.