28 February 2011

♥ DAYAH DAYAH DAYAH DAYAH DAYAH DAYAH ♥



H to the I to the D to the A to the Y to the A to the H


H - I - D - A - Y  - A - H
That's how i call your name 1 by 1  


First , comel lawa ayu cantik berseri je kan dia ni ? HEHE
Name penuh dia Nur Hidayah Binti Assabri .
Kenyataannya , aku tak pernah salah eja & sebut name dia :)
Panggilan manje yang aku biase gune kat dia DAYAH
Budak gedikss ni beze 2 tahun je dengan aku .
Yesza umur bukan menjadi masalah untuk kiteorang berkawan .
Kire aku form5 dia form3 , aku SPM dia PMR o yeah goodluck you guys !

Kiteorang dah kawan 2 tahun masuk 3 kan Dayah ? :]
Kenal dari Myspace lah . Mase tu tak tau ade Facebook kot .
Tapi sebelum kiteorang kenal tu , aku ada nampak dia kat dewan terbuka SSI tu , tak silap aku mase sambutan Hari Guru .
Haa tu lah first time aku nampak dia .
Ala ala kecik comel je dia ni , sedap mate memandang lah :D
Sejak tu lah kiteorang rapat kenal hati budi masing masing HAHA ok dah start geli ? GODIE
Usha punye usha dapatlah no dia kan . Nak no dia ? Langkah mayat aku dulu HAHA

-> SKIP and BACK TO THE STORY

Kiteorang ni lebih kurang ada banyak persamaan lah . A cehh
Dia kecik aku kecik , dia comel aku ______ HAHA 
Dia 12 June aku 13 June , yeah beze satu hari je lah weh .
Antara hajat sepanjang aku hidup ni , aku nak sambut Birthday same same dengan dia , tu je tak mintak lebih .
Harap tahun 2011 hajat tu tercapai , boleh kan Dayah ? Amin HEHE ;)


THE THINGS THAT I CAN'T FORGET ABOUT YOU , DAYAH :
  • Senyumanmu yang cantik
  • Bertudung like Yuna-din and Sakinah al-Mubarakah
  • Sikap shying kamu , haa suke sangat lari bile nampak aku :D
  • Mata kamu yang sepet bile tak ada spec HAHA
  • Pipi kamu yang tembam ala ala jemput jemput separuh masak
  • Dan cara kamu melayan keranah saya wkwk


p/s : Memang tak puaslah nak cerite pasal dia ni . Tapi ni je lah yang aku rase dapat share dengan kawan kawan . Sory kalau ada yang tersinggung :)


Dayah dayah , Goodnight lah ILY lah Muah Muah lah Pergi tidur lah 
Assalamualaikum c(:


Oh darling , I love you so ,
If you'd ask me for my heart there's no way that I'll say no ,
Oh darling just take a chance please ,
So we can stay together till hell starts to freeze .


Boy x) Girl :*

Ello ello! Thank you for reading my blog :)

2 Comments:

hidayah A :) said...

lidd . liddd comel gilaaa awww :) thnks kawan . lalala sayang kau lah papan . terharu siot. tipu ehh kata penuh satu page . takpun hahah :) gudluck spm jugak!

mohamedkhaliqamminuddin said...

hahahaha sukelah dia tu :)
sayang kau jugak lah jemputjemput <3
jgn lupe pasal kite pulak kat post hang

©2010-2011 khenobukhaleq.blogspot.com. All Rights Reserved.